Ako dokážete čo najlepšie zviditeľniť vašu internetovú stránku, jej obsah a ponuku? Určite máte na výber z niekoľkých možností, ktoré vám poskytujú online marketingové nástroje. Niekto by napríklad povedal, že investuje do platenej reklamy. Niekto sa chce zasa pripomínať hlavne svojim stálym zákazníkom, chce byť aktívny na sociálnej sieti alebo používať e-mailový marketing.

Každopádne ak vám záleží primárne na rastúcej návštevnosti vášho webu a na tom, aby vás navštevovali potenciálni záujemcovia vašich služieb či produktov, vie byť naozaj prínosné, ak sa váš web nachádza na predných pozíciách v internetových vyhľadávačoch.

hľadanie, lupa

Google, Seznam, Bing a iné fulltextové vyhľadávače poskytujú organické výsledky na základe relevancie a zhody s hľadanými kľúčovými slovami. Asi každý pozná ich princíp a to, ako fungujú. V mnohých prípadoch nájdete tematicky blízke výsledky k vašim zadaným výrazom. To znamená, že nájdete výsledky, o ktorých obsah máte pravdepodobne záujem a na konkrétnych weboch, čo navštívite ste preto ochotní vykonať určitú konverziu. Napríklad vytvoriť objednávku.

Lenže ako bolo spomenuté, aby z vyhľadávačoch mohla prameniť rastúca návštevnosť, váš web v nich musí byť viditeľný a dosahovať vyššiu pozíciu v organických výsledkoch. A k tomu vám pomôže optimalizácia pre vyhľadávače, čo je inak známa aj pod skratkou SEO (Search Engine Optimization).

SEO, klávesnica

Optimalizácia pracuje s vnútornými a vonkajšími faktormi stránky. Podstatnú úlohu pri optimalizácii zohráva tiež obsah. Úprava, tvorba a publikovanie efektívnych textov, čo zaujmú internetové vyhľadávače, ale aj samotných užívateľov a potenciálnych návštevníkov. Tým pádom sa spoločne s optimalizáciou funkčne buduje takisto váš brand https://www.seolight.sk/brand a lepšie informovanosť verejnosti o službách či produktoch, ktoré ponúkate.

4/5 - (1 vote)