SEO firmy dnes nájdete na každom rohu, na každom kroku a na každej druhej webovej stránke, ktorá ponúka zverejňovanie nejakej tej reklamy. Vybrať si tú správnu alebo aspoň takú, ktorá aspoň  časti naplní vaše očakávania, preto nemusí byť vždy hračka. Ako na to? Ako si vybrať dobrú SEO firmu? V podstate to až taká veda nie je.
 Žena pracuje na notebooku

10 krát áno – dobrá SEO firma

Nasledujúce otázky sú pre výber firmy, ktorá by sa mala postarať o vašu SEO optimalizáciu pre vyhľadávače, skutočne kľúčové. Ak si odpoviete aspoň sedemkrát „áno“, narazili ste na firmu, ktorá je pre vás vhodná. Ak si odpoviete „áno“ desaťkrát, okamžite uzatvárajte zmluvu, pretože takáto zhoda sa stáva len málokedy. No a čo robiť vtedy, keď si odpoviete „áno“ len raz alebo dokonca ani raz? V tom prípade hľadajte ďalej a pri každom ďalšom pokuse si nezabudnite opäť položiť tieto otázky.
 Počítač na pracovnom stole

  1. Dostali sme spätný email do jedného dňa?
  2. Dovolali sme sa do firmy na prvýkrát?
  3. Cenová ponuka nám bola vypracovaná v priebehu týždňa?
  4. Zaujímajú sa vo firme o to, čo presne čakáme od SEO optimalizácie?
  5. Snažia sa pochopiť, v čom presne podnikáme, čo predávame, čo píšeme alebo točíme?
  6. Pozreli sa pred uzatvorením zmluvy na náš web?
  7. Upozornili nás, že SEO optimalizácie nebude trvať týždeň, mesiac, dva mesiace, ale pokojne i viac než rok?
  8. Majú na vás ľudia z firmy stovky, možno aj otravných, otázok?
  9. Je váš šiesty zmysel s výberom spokojný?
  10. Je pre vás cena v pomere k rozsahu služieb vyhovujúca?

 

Prečo je to dôležité?

Ak potrebujete k týmto otázkam nejaké to do-vysvetlenie, tak len v krátkosti,  zamyslite sa, kam týmito otázkami mierime. Mierime nimi tam, kam by sa mala uberať aj vaša spolupráca so SEO agentúrou. Firma, https://www.sido.cz/ ktorá vám bude robiť optimalizáciu, musí o vás vedieť všetko, pristupovať k vašej SEO zodpovedne a individuálne a musí s vami aktívne komunikovať, odpovede po týždni, to nie je dobrý správa na začiatok spolupráce.